sEnyuM kEihKlaSan iTu peNawaR duKa

~ kabus bErlabUh

March 3, 2009

Jauh perjalanan luas pandangan dan pengalaman..kata bidalan..
Minggu lepas (28/02/09),aku n the gang g
Genting Highland..pergh..bkn main syok lagi..dpt g sana.ni bukan plan aku,aku hanya terlibat sahaja..tp mcm bese la..yg jd mangsa ye Mok la..hahahaha..puas gak pujuk mamat tu..lbh dri org majuk..weii..org majuk pon mandi la..hahahaha..'xde kena mengena pon'..

Al kisah, pada mula ye aku janji ngan Mok dan crew kamibudakkampung untuk ke Ledang. Panjat gunung..skodeng2 Pute3 Gunung Ledang..ahaks..tapi cancel last minute diatas sbb2 tertentu. Aduyaii..kalu x aku da jadi Rambo kat atas gunung tu da..hehehe..

Pagi Sabtu (28/02/09)
Kami bertolak pada pukul 8.15am dari Kelana Jaya,sbb aku kena g ambik VVIP kat
sana.hehehe..sume berkumpul kat sana la. Perjalanan bermula,seramai 12orang termasuk teman.. Ngam2 1van.

10am, kami sampai dipuncak kejayaan..ahaks..mmg mencabar jln naik ke sana..merayap van. "peluh keringat x aku hiraukan yg penting aku dan kwn2 ku sampai ke atas"..hahaha..poyo ye.. Sampai di atas,apa lagi..bergambar lu..leh dikatakan hampir 2minit mesti bergambar..aduii..barai.tp layaaannn je la..hehehe..



Xsah datang ke Genting ji
ka xnaik kete kabel, mmg syok+seram+gayat la kat dalam tu. Kaku beb duk dlm gendolan tu, tp sib baik aku da bawak "penyeri hidupku"..hahahahahaaha..nx tahu sapa...saksikan...zaaazzzzzzz...


Ikuti temubual yang gempak ini...

Sepanjang menaiki kete kabel,kami menempuhi kabus2 pagi..sejuk beb..rasa dingin umpama salju..ahaks..Dalam 15min, kami sampai. yeaaahh..xsabar2 nx main game ni..


==> tunggu sambunganya..k...

0 comments:

Post a Comment