sEnyuM kEihKlaSan iTu peNawaR duKa

~ seHariaN di JB ~

March 23, 2009


Salam pertemuan, pada hari minggu yg lalu aku pergi jB atas urusan hal tertentu. Bertolak petang Sabtu dari Pudu sampai di Larkin pada pukul 10.00pm,lebih kurang laa..hehehe..ini 1st trip aku ke jB.Pertama kali menjejak kaki ke jB..memang batak sikit la..hehehe..tp syok,excited n gembira.

Tiba nye disana,aku disambut oleh cousin. Cousin aku tinggal di Masai,keje MA di Klinik Masai. Kami pusing jln2,pergi makan,lepak,borak2..kami tido pagi Ahad,pkul 4am!! ekekekeke..yg paling xleh blah adalah siaran tv kat cna. Cite China, Jackie Chan lak berlakon.tp alih bahasa INDON!!..aduiiyaaiii..mmg tergelak la eden..cite aksi jd cite lawak lak..ekekeke..cousin aku da leh hafal da bahasa Indon..hebat!! Keesokkan hari ye, cousin bawak aku jalan2 pusing Jb. Dia bawak aku pergi kat Tambak Johor,The Zon,Danga Bay..sume tempat syok2..ye la..aru 1st time smpai jB..sume syok kan..cousin aku ckp,"jB xde pe2,Danga Bay yg ok,tu pon dtg mlm2..selebihye da tempt shopping je.." Tapi bg aku,itu lumrah la kan..org kg kL ajak kita g jln2 pon kta akan cmtu gak..betul x??

**Bandar jB **Kemana arah kita??

**Tambak Johor **Singapore

Masa berlalu dengan pantas,pkul 6 da nx kena naik bas lak,alik KL..huhuhuhu..smpai ketemu lagi kita dcna yeahh..da masa masuk singapore..ahakss..

**Adakah akan berlaku?? **mY coUsin

0 comments:

Post a Comment